20 Mayıs 2013 Pazartesi

Şiirler yazılmış şehirlere
Denizinden geçen gemilere
Ben hiç hissedemedim
Bir şehrin kalp atışını
Kendi kalp atışımda
Hiç bakamadım o gözle
Denizden geçen gemilere

Oysa ne kadar çok isterdim
Pembe görmeyi şu dünyayı
Mutluluk dolu şarkılar yazmayı
Sahile oturup tek başıma
Sadece denizi, şehri düşünmeyi
Gelene geçene inat
Sadece güzellikleri görmeyi
Ne kadar çok istedim
Bir kadına bakıp da
Sadece asaleti sezmeyi

Ama korkular sardı içimi
Yalnız görünmek istemedim
Boğazdan geçen gemilere
Ya bakan olur da görürse beni
Hakkımda konuşursa
Fısıldarsa adımı göklere
Çaresizliğimi gösterirse

Nasıl kazanırım bu savaşı
Adım çıkarsa yalnıza
Ne der o zaman insanlar
Bir bakışta beni
Bir bakışta içimi
Çözdüğünü sanan o insanlar

Hiç gidemedim sahile
Denize bakıp da şöyle
Yazamadım şiirler
Bir kadını karşıma alıp da
Çizemedim resimler

Ne ressamım ne şair
Ne yalnızım ne de korkak
İnsan olmamdan başka
Yoktur hakikat



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder